fredag 30. januar 2015

På pinnene nå

Etter å ha gjort ferdig mange små prosjekter frem til nå i januar, sitter jeg nå igjen med ting som tar tiiiid.


Jeg holder på med denne kjolen til meg selv, i lilla. 
Den strikkes i vamsegarn på tykke pinner, men det tar tid, og jeg har hatt denne liggende uferdig lenge, lenge. Nå har jeg kommet godt i gang, og har et håp om å bli ferdig i år.


Regnbuegenser til Lillesøster. 
Jeg bruker rullegenser oppskriften til Nøstebarn, men har strikket vrangbord.  
8 omg med regnbuegarn, og 2 med beige. 
Denne er ikke så stor, men tynne pinner og tynt garn. 


Fnugglett.
Strikket i Air, som er veldig tynt, og på ikke så veldig tykke pinner.
Jeg har strikket opp ett nøste og er godt i gang med nøste nr 2.
Denne bor i veska mi, da det er passende hjernedød strikk til å ta med rundt.


"Trøstesjal" 
Strikket i kauni. Denne blir bare liggende, men SKAL bli ferdig.


Raggsokker

Sokker i viking nordlys, pinne 3. 
Foreløpig er jeg bare misfornøyd med alt, så vi får se.


Også den store dårlige samvittigheten - Fanakofte til meg selv.
Jeg synes å huske at jeg har kommet så langt at jeg skal begynne med mønsteret oppe.
Denne må taes frem igjen snart. 



1 kommentar:

  1. Så mange fine prosjekter! Jeg er spent på fortsettelsen :)

    SvarSlett